dieta eliminacyjna, jadłospis 1/30

Najczęściej siedzę w kuchni bo mnie to kręci, gotuję za dużo jak mam ochotę, a jak nie mam czasu – nie gotuję wcale.

Teraz mam okazję gotowaniem pomóc T poczuć się lepiej. Pomyślałam, że może komuś jeszcze przydadzą się pomysły na kompletne jadłospisy (z przepisami) na 30 dni diety eliminacyjnej – bez cukru, pszenicy i drożdży. Bez alkoholu.

10168032_10152925479474998_3080034675209606589_n

Obiecałam T, że będzie dość lekko i naprawdę smacznie.

Dzień 1/30

śniadanie – jaglanka np z tego przepisu: http://www.kwestiasmaku.com/dania_dla_dwojga/sniadania/jaglanka_z_jablkiem/przepis.html

przekąska – marchewka, jabłko, nutella z awokado: 1 awokado zmiksowane z 3 łyżkami gorzkiego kakao, syropem z agawy do smaku i prażonymi orzechami nerkowca

obiad – pieczona dorada z czarnym ryżem: doradę ponacinałam, dodałam sól, pieprz, otartą skórkę z cytryny, suszoną szałwię, skropiłam oliwą pomarańczową, zapiekałam ok 15 minut w 170 st. Można ją też usmażyć na odrobinie oliwy – po 6 minut z każdej strony pod przykryciem.

kolacja – sałatka śledziowa: 1 mały biały por, matjas wypłukany w mleku, pokrojony na małe kawałki, pieprz, sól, do podania ryżowe wafle

Leave a comment