hedonistka na odwyku

Każdy hedonista w pewnym momencie czuje przesyt. Żeby się kompletnie nie zaniedbać i nie stracić dającego największą frajdę popędu nienasycenia, trzeba w takim momencie zorganizować sobie nową podnietę – ograniczenia.

fitness-su-misura_784x0
vogue.it

 

W temacie kulinarnym stawiam na zdrowe i chude jedzenie – dla smakosza to naprawdę duża rewolucja, ale przyjemne poczucie niedosytu pojawia się szybko i sprawia, że czuję się inaczej, ciekawie, jestem gotowa na pracę nad sobą. Przenigdy nie postanowię zmienić siebie na stałe – szukanie przyjemności, unikanie bólu – taka jestem, to moja filozofia życiowa. Ale detoks od robienia sobie dobrze na każdym kroku jest absolutnie niezbędny. I z  – przyjemnością – podejmuję to wyzwanie.

Moje fit jedzenie ma dwie wersje – są rzeczy, które uważam za całkiem smaczne – są małokaloryczne i dobre dla mnie osobiście – to pomysły głównie pod kątem jedzenia lekko.

Druga opcja to jedzenie, którego sama bym nie tknęła ale służy TLowi- a on ostatnio wymaga cudów – bez mąki, mleka krowiego, cukru, owoców. Dla niego szukam opcji bardziej wyszukanych i takich ecopsycho.

Pierwszy przepis lekki i smaczny tu:burak/ser/zielone

 

Leave a Reply

