ludzie itp

naprawdę bardzo ale to bardzo starałam się powstrzymać i tego NIE pisać. ale kiedy postawa otoczenia zmusza Cię do zjedzenia marsa na raz o 9 rano – to tak jakby czara goryczy się przelała i  – tak jakby – nie masz wyboru.

niech poleje się aspołeczny jad.

ogólnie to post jest autoterapeutyczny, także jak mi minie  zapewne skasuję go w poczuciu wstydu i poszanowania (a jednak!) powszechnie przyjętych norm społecznych.

ale kto zdąży niech czyta i uczy się życia.

po pierwsze typy i typiary – spotykamy ich na każdym kroku ale jesteśmy na tyle dobrze wychowani, że udajemy, że ich nie zauważamy.

a co oni i one robią w odwecie – zauważają nas! nieustannie, nietaktownie, z uporem godnym wyższej sprawy rujnują nasze starannie wypracowane  désintéressement i przystępują do ataku.

przykład: na wprost mnie podąża raźnym krokiem laska, która już od 7 koczuje w biurze, żeby ogarnąć kto się ile spóźnił (jak to jest możliwe i dlaczego, dlaczego tak? kiedy ja się codziennie z prawdziwym bólem żegnam z moim ciepłym łóżkiem i obecnym w nim ciałem)

i już patrzy, już wietrzy ofiarę – OOOO, jak miło Cię widzieć, stałaś w korku? (nie – leżałam, leżałam w korku w ramach greenpeace’u!)

widzę, że nie zdążyłaś się uczesać – pożyczyć Ci szczotkę? (nie – nie pożyczyć mi szczotki – specjalnie natapirowałam włosy na SZCZOTCE, żeby były takie puchate jak w latach osiemdziesiątych, bo kocham lata osiemdziesiąte i ciesz się, że nie przyszłam dziś w połyskujących różowych legginsach)

madonna0761zjjf1ve0

czy wiesz co się dzieje z materiałem z 16 stycznia? bo chyba są jakieś opóźnienia….. /wymowne spojrzenie/  (nie-nie wiem co się dzieje z tym materiałem, bo nie mam bladego pojęcia co to za materiał, albowiem nie jest on na liście moich życiowych priorytetów, a raczej własnie weszłam do budynku i żeby ogarnąć którąkolwiek z tych niezwykle istotnych spraw muszę włączyć komputer i tak  – tak opóźnienia są ZAWSZE ale dopóki nie oznaczają potomstwa to chyba jakoś to przeżyjemy)

i to dopiero 9.30. Przede mną cały obfitujący w interakcje dzień.

 

 

 

Leave a Reply

