wilgotny orzechowo-migdałowy tort, bez masła i mąki – z Kuchni Staropolskiej

Wyzwanie Julii zachęciło mnie do sięgnięcia po rodzime skarbnice przepisów. Najłatwiejsze wydały mi się przepisy z ukochanej książki mojej Babci  – ostatnio Babcia kupiła sobie nowy egzemplarz, więc ten rozpadający się dostałam w prezencie. Na pierwszy ogień – akurat. To tort bardzo prosty,ma mało składników, jest trochę czasochłonny, ale bez przesady.Jestem z niego bardzo zadowolona: miękki, wilgotny, słodki, intrygujący; i podziwiam pomysł – mielone orzechy i migdały zastępują tu nie tylko mąkę, ale też masło.Następny razem dodam trochę mniej cukru jednak z pewnością polecam.

Wybaczcie zdjęcia ale jakbym czekała do południa to nie byłoby już nic!


Przepis pojawi się wieczorem. Ach no i konfitura cytrusowa…

3 thoughts on “wilgotny orzechowo-migdałowy tort, bez masła i mąki – z Kuchni Staropolskiej

Leave a Reply

